En ryggsäck i skinn tack...

ryggaEller heter det läder?

Såg den här på ebay men det känns ju lite muppigt att köpa en vanlig gammal ryggsäck ända från USA, eller? Vill ha en sån iallafall men vart hittar jag en?

 

Annars går det bra med en vanlig mörkbrun Eastpack eller liknande. Min förra svarta höll i säkert över 7 år. Men det är visst inte trendigt med ryggsäck i år. Iallafall inte en vanlig enkel modell som jag vill ha. Gillar inte de där ryggorna med sportkänsla.

När det gäller användarvänlighet så är ryggsäck absolut överlägset. Jag menar, vem vill hålla en jättetung väska i ena handen och riskera att trilla i diket på grund av obalansen när man lika gärna kan balansera vikten av sina gamla blöta träningskläder (eller vad man nu har i väskan) på ryggen. Nej ryggsäck ska det vara. Gärna en brun i skinn tack!

Eller var det läder?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0