Hopp ner i badkaret

Nu ska jag inte sitta här längre. Jag ska ta ett bad, ett varmt skönt bad.

Sen vet jag inte vad jag ska göra.

 

Det tråkigaste med att vara sjuk är att det inte är som att vara ledig. Om jag hade varit ledig hade jag kunnat gå ner till Rudan och sola lite eller kanske kolla lite i centrum. Men eftersom jag är sjuk vågar jag inte gå utanför dörren, för tänk om nån av mina jobbarkompisar ser mig och tror att jag bara är hemma och latar mig. Men grejen är ju att jag är för sjuk för att jobba men inte så sjuk så att jag kan ligga i sängen och sova en hel dag. *suck* vilka problem. Och fint väder är det också för en gångs skull.

 

Nej, nu blir det bad, sen ska jag nog sova en liten stund till iallafall (igår sov jag säkert 4 timmar på dan och ändå somnade jag tidigt på kvällen, i behov av sömn?) Sen ska jag kanske tvätta och städa lite om jag orkar (blir kallsvettig om jag rör mig för mycket). Det är så trist att bara sitta vid datorn...


Kommentarer
Postat av: Eldargry

very intersting site ..congratulation..

2010-06-23 @ 07:31:00
URL: http://eldargry.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0