Hungrig

Men C (som också är hemma och är sjuk, sover dock för tillfället) har ätit upp alla chilinötterna och jag är inte sugen på pepparchips. Måste gå och handla till middagen sen men har ingen ork just nu. Vad ska jag då äta? vi har inte ens bröd hemma. bara knäckebröd och det åt jag till frukost.

Var ambitiös igår och tänkte göra pasta med fläskfilé och champinjonsås men höll på att däcka så det blev pizza istället. Nu ligger alltså den tinade fläskfilén i kylen och måste bli uppäten. Buhu! Men om jag sover hela dan orkar jag säkert laga middag ikväll iallafall.

 

men vad ska jag äta nu då? Om vi ändå bara hade haft lite nudlar hemma...


Kommentarer
Postat av: Emmah

Jag trodde också savannbyxorna hade dött ut. Men tyvärr icket! De kanske specialbeställer på fjortis.com :)

2005-08-18 @ 19:27:30
URL: http://www.emmah.blogg.se
Postat av: Tobiasmolly

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2009-07-23 @ 09:55:28
URL: http://tobiasmolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0