I like scorett!

Tänk att jag är redan trött på frye boots och kopior så jag nästan kräks, det blir nog inga sådana för mig *konstatera*.
Jag tror faktiskt att jag skippar höstskor öht (inte råd) och kör på med mina vanliga gamla sneakers. Ett par vinterskor måste jag däremot köpa i år eftersom förra årets är slängda för längesedan.
Därför blev jag så glad när jag gick in på scoretts hemsida och såg en hel hög mysiga vinterskor som inte var ett dugg frye-aktiga *gillar kilklack*.
De här bruna känns väldigt mycket JAG, även priset känns som om det skulle passa mig.
stövlar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Instämmer. jag kommer inte att köpa några frye boots...och mina fötter pallar nog inte en vinter till i sneakers(:
snygga skor by the way!

2005-08-25 @ 16:47:48
URL: http://dobbie.blogg.se
Postat av: Eivindhilde

Very interesting site --- quite informative

2008-08-20 @ 10:26:44
URL: http://eivindhilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0