Kräftskiva på fredag

Blev helt oväntat bjuden på kräftskiva på fredag. Underbarast är att det är hemma hos en jobbarkompis som bor på samma gata som vi. Ingen nattbuss, bara ramla hem när man känner för det.

Hoppas vi kan fixa barnvakt bara för jag har ingen lust att gå utan älskling även om det funkar det med. Tycker att vi måste göra mer saker som "par". Hua vad det låter!

Kräftskivan har dock skapat ett ganska angenämt problem. Vad ska jag ha på mig?

Helst skulle jag förstås vilja ha jeans men de enda jag har som inte är trasiga är mina svarta Levi´s och de sitter som en säck potatis i rumpan. Fattar inte hur det har kunnat bli så. Jag har ju inte gått ner i vikt... eller? *förhoppningsfull*

Annars kan jag ju ha min älskade gröna volangkjol, men ärligt talat så känns det inte som väder för det just nu. Dessutom är jag egentligen ingen kjol-tjej. Den är rysligt snygg men passar bättre en varm sommardag än en kall och råfuktig svensk sommarkväll.

Blir det jeans måste jag alltså shoppa *yes!*. Är sugen på ett par wrangler som jag provade på JC de fick min rumpa att se näst intill obefintlig ut (och alla som känner mig vet att så verkligen inte är fallet). men då måste jag köpa ett skärp också. Ett brunt läderskärp skulle sitta fint....

Upptill tror jag att det blir mitt vita söta linne. Synd bara att solbrännan har hunnit försvinna (fast jag blev ju aldrig speciellt brun till att börja med).

men om det inte blir det vita linnet vet jag inte vad det blir.... kan ju inte köpa en helt ny outfit bara för en gammal kräftskiva... eller?


Kommentarer
Postat av: Hermanndiana

Great site!!!

2009-05-26 @ 10:01:10
URL: http://hermanndiana.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0