Lära av sina misstag

Jag är inte en sån som lär av mina misstag. Min hårfärgning blev precis så illa som jag redan innan befarade så nu ser jag inte riktigt klok ut. Själva färgen är rätt snygg men hårbotten är svagt apelsinfärgad *yuk*. Ser mest ut som en öststatsprostituerad nu och inte den lyxigare sorten.

Dessutom gjorde jag ett riktigt felköp igår. Tyckte att jag fyndade ett par snygga mörkbruna sneakers på rea men mina fötter ser inte kloka ut. De blev pyttepyttesmå av nån anledning. Lägg ihop det med den misslyckade hårfärgen så kan ni ju gissa hur snygg jag känner mig idag. Snacka om bad hairday ha ha!

För att rädda mitt stackars hår som inte ser vettigt ut nånstans tänkte jag antingen köpa sånt där schampoo som tar bort gula toner i håret, alternativt färga om det. Har inte riktigt bestämt. Jag vill ju vara blond bimbo ju!  Sen ska jag köpa hårkontrolltabletter och se om det hjälper mot håravfallet (tappar hår som jag vet inte vad, ser säkert ut som min käre far snart) och en sjysst inpackning. Köpa ansiktsmask och peeling också så kanske det känns liiiiite bättre. Oj oj, dags att hämta lillskrutt på dagis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0