Ny rolig blogg

Hittade till motallians blogg häromdan och jag tycker den är rätt kul. (Ett minus dock för att vissa inte förstår att inläggen bör hållas någorlunda korta för att man ska orka läsa dem).
Det är roligt att läsa om alla huvudlösa förslag från högern och jag blir mer och mer konfunderad över hur så många människor kan tänka sig att rösta på dem. Trist bara att man inte presenterar några alternativ. Alternativen verkar vara:
1. Ha det som det är nu (inte bra)
2. Byta till borgerlig politik (ännu värre)

Nej, Gustav fridolin for statsminister! he he, kom ihåg vart ni läste det först vänner...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen Anna!

Tror du att du skulle kunna ta bort min e-postadress från min förra kommentar? Det vore väldigt snällt!

/Anders

2005-08-27 @ 17:26:23
Postat av: Anna

nej, jag vet inte hur man gör, så jag tog bort hela kommentaren ja ja ;)

2005-08-27 @ 18:22:11
URL: http://www.litenoettrig.blogg.se
Postat av: Supermamsen

Var in o kika en sväng

2008-02-07 @ 23:33:40
URL: http://www.supermamsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0