Ny shoppinglista 2

Ok, har städat garderoben och försöker göra en ny shoppinglista.....

  1. Ny hårfärg! Jag står inte ut med att se ut såhär...
  2. Jeans, i skriande behov av nya jeans faktiskt
  3. Ryggsäck, måste ha. Hittar jag ingen snygg får det väl bli en stoooor väska
  4. Tröjor. Har insett att jag inte har så många. En Bob hund t-shirt vore trevligt
  5. Skor. Vill ha ett par converse (se förra listan) och ett par stövlar. Tyvärr krympte skobudgeten iom mitt felköp häromdan. Får försöka kränga lite grejer på tradera i värsta fall...
  6. Träningskläder. Har hittat fina byxor på HM för en billig penning...
  7. Smink, sorgligt men sant

bobhund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0