Ny shoppinglista 3

Listor är roliga, och speciellt shoppinglistor. Klistrar in min gamla här och gör en del tillägg...

  1. Ny hårfärg! Jag står inte ut med att se ut såhär...
  2. Jeans, i skriande behov av nya jeans faktiskt  MÖRKBLÅ RAKA!
  3. Ryggsäck, måste ha. Hittar jag ingen snygg får det väl bli en stoooor väska
  4. Tröjor. Har insett att jag inte har så många. En Bob hund t-shirt vore trevligt. Behöver fortfarade tröjor
  5. Skor. Vill ha ett par converse (se förra listan) och ett par stövlar.
  6. Träningskläder. Har hittat fina byxor på HM för en billig penning... byxor, t-shirt, munkis
  7. Smink, foundation, ögonskugga, mascara, kajal, rouge, allt i princip. Önskar mig en personlig sminkrådgivning på face också ;-)
  8. Kalender, behöver kalender, svart lagom stor
  9. Träninskort, inte på vill-ha-listan utan på måste-köpa-listan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0