På HM fronten intet nytt

Fick hem HMs höstkatalog idag som min mor beställt till mig eftersom jag av okänd anledning inte kan gå in på deras hemsida. Hade väl lite förväntningar på den efter att den hypats rejält av damerna inne på mode och stil men det var en ganska sorglig läsning.

Tyckte att den mest bestod av bastopar i olika bomullsmaterial och färger och det fanns faktiskt ingenting där som jag skulle kunna tänka mig att beställa. Dessutom går man ju miste om hela det underbara shoppandet och provandet av kläder om man beställer dem.  Nä tack! Hade jag hetat Sverker så hade jag slängt den i soptunnan.Nu behåller jag den som kvällsläsning till nån kväll då jag har svårt för att somna (lär inte bli ikväll iallafall)

Nu måste jag knåpa ihop en ny shoppinglista eftersom mina begär har ändrats sedan jag skrev den sista ha ha...


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag tycker inte heller att H&M-katalogen var något att hänga i julgranen. Det fanns bara några få saker som jag ville ha. Tråkigt!

2005-08-10 @ 19:23:24
URL: http://cybertess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0