Shoppa mera!

Tog en sväng i centrum idag men gav upp ganska fort eftersom jag blev kallsvettig och yr. Inte helt frisk än mondayalltså. Dessutom finns det inga roliga affärer. De senaste tillskotten (har inte öppnat än) kommer bli ett subway (bra för min kostcirkel som på sistone mest bestått av pizza och donken) och en affär med bara kläder i strl 42-56, boooooring! Då kan ju inte jag handla där *sur*

 

Har prickat av några saker (närmare bestämt två) på min shoppinglista, och känner mig faktiskt lite stolt. Det som blivit inköpt är hårfärg (back to the roots! nu är jag råttfärgad igen) och bob hund t-shirt.

 

Är fortfarande på jakt efter de perfekta jeansen och kan inte riktigt bestämma mig. Tycker att cheap monday jeansen är snygga men misstänker att de inte sitter så fint på mig (fel kroppsform) dessutom är de billiga. Ska prova nästa gång jag är inne i stan. Annars önskar jag mig ett par Lee maddox strl 28/30 (sist jag köpte ett par var det strl 33!!) och hm har faktiskt hel ok stupisar. Det viktigaste är att de är mörka och inte så jävla botcuttade, gillar inte när det virvlar kring benen....


Kommentarer
Postat av: emmah

Jag köpte ett par stuprör på HM, trodde inte att jag kunde ha det, eftersom att jag blivit lite rund om höfterna, men det blev jättesnyggt med strl. 28 och de kostade bara 400:- tror jag.. Satt mkt bättre än alla JC och carlings stuprör: typ miss sixty och lee... Så satsa på HM i det här fallet!!!

2005-08-21 @ 15:05:49
URL: http://emmah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0