Små överraskningar förgyller

Idag är en ganska bra dag trots allt. Trots huvudvärk och snor och ont i kroppen. Trots jävla-fucking-skitjobbet och helvetes-jävla-räkningshögen på skrivbordet så känns det riktigt bra :-D jag är glad och känner att livet är rätt skönt trots allt.

Fick mess från Coffe som tipsade om punk/progg/rock festival i Rågsved på lördag. om vi är friska och lyckas få tag på barnvakt kanske vi kan gå men det är inte huvudsaken, huvudsaken är att det finns folk som tänker på en *glad*

Sen när jag kom hem hade min bob hund tröja kommit, ännu snyggare än på bilden faktiskt och i riktigt tjock skön bomull *glad*. Dessutom hade jag fått premierna från DV prenumerationen (som jag måste komma ihåg att avbeställa, värdelös tidning förstår inte hur jag kan falla för det varje gång) Pilgrim halsbandet var jättesött och nu har jag även två Dior grejer i min sminkväska (första gången någonsin). Var tvungen att testa både mascaran och läppglanset och undrar verkligen vad allt ståhej är om. Tycker att det verkar som vilket läppglans och mascara som helst. Förutom att mascaraborsten var gigantisk. Nej det hamnar aldrig på min shoppinglista, roligare kan man ha för sina surt förvärvade slantar.

 

Nu ska jag vila en stund sen blir det nog pizza eller nåt till middag för varken jag eller C är speciellt upplagda för matlagning idag.


Kommentarer
Postat av: fenomena

Guu vad skönt att höra att det är fler än jag som inte orkar med den här glamourösa hypade stilen som folk håller på med. Höll på att skriva ett argt inlägg förut om alla s k modebloggare som endast publicerar bilder på kändisar (som fem andra redan lagt ut) och skriver kommentarer till i stil med "åh vilken fin klänning. Vill ha!" Men jag höll mig. Insåg att det suklle bli läsarstorm (inte för att jag tror att de läser min blogg men ändå).
Jag tycker du ska hålla ut en vecka till på posten. Tänk vilka jobbförmåner du har! Man kan läsa andras vykort, bläddra i andras tidningar mm. Det är ju guld! =)

2005-08-17 @ 16:31:47
URL: http://fenomena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0