Vart tog helgen vägen?

Suck och stön. Känner mig lite allmänt vimmelkantig (inte baksmällig bara trött) efter gårdagens långa reggaelördag. Åkte bilen hem och kom inte i säng förän fyra men nu är jag uppe och ska dricka kaffe. Mor kommer med L idag så jag tänkte försöka färga håret innan jag ska åka in till stan och möta dem.

Återkommer med en liten summering av helgen när jag känner mig lite piggare. Några nedslag bara:

 

Bäst: Anthony B som inte ville sluta spela!

 

Sämst: Ljudet; alldeles för mesigt ljud för utomhuskonsert *besviken*

 

Snyggast: Twelve tribes armén i sina uniformer, såg ut som hitlerjugend med dreads och färgglada stickade mössor :-D


Kommentarer
Postat av: Samuelann

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2009-01-14 @ 20:42:36
URL: http://samuelann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0