äkta vinterkänslor!

Alltså jag brukar inte vara mycket för vintern, tycker mest det är kallt och hemskt och vill hålla mig inne så mycket som möjligt med värmeljus, te och gosiga tröjor men jag måste säga att det faktiskt är kul med vinteraktiviteter när man har barn.
jag och lillskrutt är nyss hemkomna efter en tur till pulkabacken där vi slängde oss i snön, kastade snöboll och åkte stjärtlapp. Fast det hade förstås varit lite roligare om vi hade haft två stjärtlappar för gamla mamma fick ju inte åka så många gånger.
När det började blåsa för mycekt gick vi hem (vi har inte så långt till backen) och nu sitter skruttfia rosig och lycklig och tittar på (hemska) mora träsk.... snart är det dags för lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0