Antiklimax

Vilken rådålig start på min dag alltså.
Först missade jag bussen, så jag tog tåget istället, tänkte byta i älvsjö men satt och läste metro så jag åkte för långt och fick byta vid södra station istället. Missade förstås tåget och fick vänta en kvart.
Väl i skolan var jag redan en halvtimme försenad till mötet med läraren och han var förstås inte kvar.
Jag som hade förberett värsta försvarstalet om varför min artikel kanske inte var bäst skriven men iallafall den bästa nyheten.

Så uppumpad med adrenalin och stressad som fan gick luften ur mig när jag läste svaret på gårdagens syrliga mail som jag skickade tillsammans med den omarbetade artikeln.
"bra jobbat! den är mycket tydligare och nu godkänd"

Fan! Jag ville ju bråka, försvara mig och häva ur mig alla mina frustrationer på en företrädare för den här kasa utbildningen. Vad får man för det.... bra jobbat! *surar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0