Fast på asos

Åh vad många fina ballerinaskor det finns på asos! Vill ha ett par av varje ju

först fastnade jag för de här
  
men de fanns inte i min storlek, sen såg jag de här glittriga

 vad är snyggast, bruna eller svarta?
 
 men till slut hittade jag de här underbara bronsfärgade med lite sandalkänsla
 
 åh jag vill ha! vad säger ni, ska jag slå till? Fast jag kan väl inte gärna bara beställa ett par skor för 14 pund och börjar jag beställa fler saker lär det ju dra iväg snabbt.... men jag är lite kär

Kommentarer
Postat av: stina

Det var de bronziga jag pratade om idag, me like. Men de kommer att vara försmå för mig.

2005-12-07 @ 19:23:54
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Dvd Rental Mail

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2008-05-05 @ 11:29:31
URL: http://www.dvd-rental-mail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0