Freeeeedag!

Jag kände mig allt annat än fredagsfri när jag satt på bussen på väg hem från plugget. Med en riktigt dålig hårdag, tvättarkläder (alla vettiga kläder hängde på tork i morse) och ordens dunderhuvudvärk orsakad av ett alltför lågt blodsocker kände jag mig inte riktigt på topp om man säger så.
Men en pigall (världens godaste chokladbit) hjälpte upp blodsockret såpass att jag orkade gå och handla en fryst pizza och hämta ål-ungen på dagis (det är ungefär lika lätt att klä på henne overallen som att dressera en ål, därav smeknamnetl).

Nu känns allt mycket bättre. Ugnen är på värmning och snart blir det mumsig pizza och mjölk (jag vet skum kombo) till efterätt pepparkakor. Efter det har jag planerat att vi ska krypa ner i sängen och kolla på julkalendern eller vad som råkar gå på TV. Och jag har fått en helt ny DV som jag tänker öppna när lillskruttan har somnat.

jag ska inte:

* städa
* skriva artiklar
* blogga

utan bara slappa och njuta av att vara ensam hemma med världens gosigaste, underbaraste lilla kramtroll (älsklingen är på julfest med jobbet)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: MOCCA

Låter som en riktig mysfredag.
Ha en trevlig kväll!
/M

2005-12-16 @ 20:47:47
URL: http://mocca.blogg.se
Postat av: stina

mjölk är faktiskt jättegott till pizza, och till hamburare! vilket man inte tror, men its true..

2005-12-17 @ 19:54:16
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Eskilenya

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-05-26 @ 11:08:30
URL: http://eskilenya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0