Mina skor är här!

dr martens

Köpte ett par sprillans nya dr martens på tradera för ett superbra pris! Och nu har de kommit. De var verkligen nya och så stela att det känns som att gå omkring i ett par slalompjäxor. Men jag ska nog gå in dem rätt fort även om jag ska slita hål på hälarna på köpet.

Jag kommer ihåg när jag köpte mitt första par. Jag var ung och dum (14 år) och på språkresa i England. Vi hade en heldags shopping i London och självklart skulle jag ha på mig dem på en gång. Efter många timmars travande hade jag fått stora blåsor på mina fötter och gick in på Boots (heter det så) och köpte skavsårsplåster, det hjälpte lite.

De där skorna blev mina favoriter och de höll nästan 10 år trots att jag misshandlade dem rätt rejält (en gång målade jag dem lila med skofärg och när jag tröttnade var jag tvungen att skrapa bort färgen med en kniv).
Så jag hoppas på många fina år med mina nya kängor. Skål!

Kommentarer
Postat av: Danne

Nice!
Har ett par vinröda själv.

2005-12-04 @ 13:05:32
URL: http://dustyrogers.blogg.se
Postat av: David

Tänkte att jag kanske skulle ta o önska mig lite festivalbidrag eller nått. De skulle vara kul. Kommer inte på nått nu. Vet inte vad jag vill ha o ingen aning om vad jag ska köpa. :-s

2005-12-04 @ 16:04:17
Postat av: Darkangel

Snygga!

2005-12-05 @ 06:36:50
URL: http://pyret.blogg.se/
Postat av: Annie

Nice - rekommenderar affär i Göteborg - Schock...mkt roliga kläder och skor där...av samma typ

2005-12-05 @ 13:42:18
URL: http://klumpe.blogg.se
Postat av: lizzy

jag gick ner i nygjuten betong eller cement med mina. hela höga dojjan under ytan! sen köpte jag aldrig några nya.

2005-12-15 @ 12:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0