Morgonpromenader

Jag har bestämt mig för att börja med mina morgonpromenader igen. Det är skönt att promenera lite innan frukost och så inbillar jag mig att jag blir piggare och gladare.
Fast just idag hoppar jag nog över *s*
Vädret påminner om en riktigt tråkig aprilmorgon och dessutom har jag ont i fötterna eftersom jag envisades med att ha på mig nya dojjorna igår. Hur fan ska jag göra för att gå in dem? Jag får nog testa blöta ragsockor knepet ändå.
Nu har jag precis smällt i mig fyra bitar romrussinchoklad (det var de som fanns kvar i chokladasken och det är ju synd att slänga dem även om de inte är speciellt goda) och väntar på att mitt kaffe ska bli klart.
Känner mig lätt illamående och looooovar dyrt och heligt att jag ska gå och simma i morgon bitti.
(simhallen har stängt på måndagar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0