Våren är här!

Åtminstone i H&Ms webbshop.
Vilken tur då att jag inte kan komma in där från datorn hemifrån (fortfarande efter ett års krångel *muttrar*) annars hade jag nog shoppat ihjäl mig.
Blev lite inspirerad av att kolla in vad Stina hade handlat, men jag ska nog ha is i magen. Sen ska jag ju gå ner i vikt först innan jag shoppar vårkläder *hrm*

Fast jag blev väldigt sugen på de här vita shortsen (sorry Stina).... tänk tillsammans med en randig top och stora solbrillor. Men nä, jag måste gå ner en storlek först...  inte snyggt med mina korvben

shorts

Kommentarer
Postat av: Stina

Köp dem! Det gör inget att jag oxå har dem, du kan ju inte rå för att vi har lika fabolous stil.. ;) Tror att shortsen kommer ta slut ganska fort. så jag tänkte, om man tar faktura kostar det inget att beställa så man kan ju skicka tillbaxs dem om de inte passar.

2005-12-28 @ 17:49:30
URL: http://girle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0