Winter wonderland

Jaha, nu ser det ut som värsta julsagan utanför fönstret. Och jag som mest är sugen på vår nu. Bort med snö, kyla, hutter, glåmighet och torra fnasiga fingrar. Tyvärr lär man ju få leva med det åtminstone några månader till *suck*.

Ja, jag får väl försöka begrava mig i plugg då kanske. Det borde ju inte bli svårt med tanke på att jag ska skriva C-uppsats snart, men känner jag mig själv rätt så lär jag väl inte komma igång ordentligt förän framåt april nån gång ha ha.

Den här terminen har iallafall gått rasande fort och det är jag glad för. Trots mina rätt så låga förväntingar så hade jag väl trott att kursen praktisk journalistik skulle ha innehållit lite mer praktiska övningar. Ja ja nåt har man väl förhoppnignsvis lärt sig (kanske) om inte annat så har jag ju iallafall fått några nya vänner och det är ju alltid kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0