Festival på hemmaplan

Den här helgen är det Blow up a panda festivalen här i förorten, ganska kul, men jag går nog och kollar ett annat år. Igår när jag åkte pendeln hem från stan efter en heldag på junibacken så fullkomligt kryllade det av poppojkar och popflickor i unisexkostym (svarta smala acne jeans och svarta converse all stars). Det var lite gulligt faktiskt och jag måste säga att jag gillar den stilen, fast min egen kroppshydda skulle nog se väldigt konstig ut i den utstyrseln.

Tycker det är sjysst med folk som orkar ta tag och göra något, skapa sin egen festival och inte hoppas på att någon annan ska göra det åt en. Själv är jag nog för lat... och har för liten kompiskrets.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0