Nu jävlar!

Har precis insett att semesterveckan har satt sina spår. Valken kring midjan är inte speciellt smickrande, så nu blir det att hålla igen om jag ska kunna ha på mig alla mina nyshoppade kläder.

Håller på och kollar runt på träningskort också men det är en djungel och jag vet faktiskt inte vad jag ska satsa på. I-lands problem, men ack så jobbigt.

Just nu har jag fyra olika alternativ.

  1. Köpa årskort på Najaden, då ingår bara aerobics och spinning, dessutom är det svindyrt! MEN jag skulle garanterat gå ett par gånger i veckan för deras pass är superbra.
  2. Autogiro på Najaden vilket blir ännu dyrare men då ingår även gym och 395 spänn i månaden känns mindre än 3800 på en gång. Tillgång till gymet är en fördel eftersom det går att träna när jag vill men det är tveksamt om jag skulle gå dit ändå.
  3. Årskort på Nautilus. Fördelen är att det är mycket närmare och jag kan träna vilken tid som helst. Dessutom är det billigare, bara 200 på autogiro eller 2200 för ett årskort. nackdelen är att det inte ingår gruppträning och det är det jag gillar mest. Men jag får tillgång till simhallen också.
  4. Kort på Powerhouse. Det minst lockande eftersom jag inte vet vad de har för priser men jag ska gå dit och provträna i veckan. Lika långt som till Najaden men känns lite off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0