Provat träningskläder

Var inne en snabbis i centrum och provade lite träningskläder. Av nån anledning gav det mig värsta kicken och jag bestämde mig på studs för att köpa ett årskort på favvogymet, det får kosta vad det vill, det är ändå där jag kommer träna iallafall.

Synd bara att de har sommartider nu och jag får väl vänta nästan en månad om jag ska utnyttja erbjudandet som brukar komma i slutet på Augusti. Hmmm, vet inte riktigt, en månad gratis är ju lockande men jag vill ju träna NU! Iofs vet jag inte hur det kommer att se ut på jobbet den kommande tiden. det kanske är så mycket att göra att jag inte orkar tänka på att träna ens.  IKEA katalogerna ligger och väntar och ser inte alltför lockande ut, och veckan efter är det ju biltema. Tur att jag har soft villadistrikt och inte killerdistriktet som jag går den här veckan. Det kanske kan vara en liten förklaring på min oändliga trötthet. Att springa i trappor två timmar om dan måste ju märkas nånstans.

På sista tiden har det inte varit mycket men däremot har jag haft svårt att gå och lägga mig i tid så jag går omkring och är ständigt trött och irriterad. Inte kul. Idag sov jag middag en timme, alldeles för länge för det har tagit flera timmar att komma tillbaka till verkligheten. Inte orkade jag laga mat heller så det fick bli pizza. Bläää :-(

I morgon ska jag äta nåt nyttigare, med sallad till...


Kommentarer
Postat av: Asgeirjeanette

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2010-01-21 @ 14:32:52
URL: http://asgeirjeanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0