Felköpsdag

Ja, inte är jag snygg idag.


Upptill: tant-blommiga topen från Indiska som jag köpte bara för att den var på rea och hade fin rynkning. Men det hjälper inte när man köper en storlek för stor (orkade inte prova) och mönstret är skitfult. Den var iofs billig men nu måste jag ha på mig den iallafall eftersom mitt tröjförråd börjar sina.

Nedtill: Tvingar mig själv att ha på mig fuljeansen från H&M. Jag vet inte varför jag köpte dem, men jag tror att det kanske var för att jag kunde ha en storlek mindre än jag brukar.

Det är inte ett bra argument för att köpa ett par jeans *komma ihåg*. Särskilt inte om jeansen har en väldigt osmickrande passform. De är alldeles för höga i midjan och får min rumpa att se sjukt stor ut. Och jag gillar verkligen min rumpa i vanliga fall. Men nu har jag ju iallafall köpt dem för 400 spänn och då får jag tvinga mig att ha på dem också.

På fötterna: vita tubsockor (jag vet! men mitt strumpförråd har också sinat, måste verkligen tvätta idag)

Nu måste jag hitta en tröja och dra till plugget.

Kommentarer
Postat av: Emilhedda

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2009-09-15 @ 11:05:45
URL: http://emilhedda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0