Gå ner femton kilo i månaden

Shit, 15 kilo. Då är det ju inget kvar av mig ju! Tror inte jag skulle må så bra av att väga runt 40 kilo faktiskt.

JO, rubriken är tagen från en av de reklamannonser som pryder min blogg för tillfället. Några andra är:

* kontrollera din vikt nu
* kontrollera din vikt (två olika alltså)
* vikt väktarna

Det är nån som alldeles uppenbart tycker att jag borde gå ner i vikt. Hrmpf. Känner mig lite kränkt faktiskt. Jag undrar egentligen hur det går till det där med att lägga ut passande reklam på sidorna. Finns det vissa ord som aktiverar "aha! här passar det med lite bantningsreklam" eller är det folk som sitter och läser allas bloggar? Det sista alternativet är jag nog rätt skeptisk till...
Tror nog att det har plingat till i maskinen flera gånger de senaste dagarna, först martini, sen texas pecan glass och nu en bild på rostat bröd med smör. Det räcker säkert mer än nog för att göra min blogg till högaktuell annonsplats för konstiga bantningsmetoder.... tydligen.


Kommentarer
Postat av: MOCCA

Hej!

DU får gärna maila mig om du vill. Maila till:

[email protected]

och jag lovar att vad du än skriver så stannar det mellan oss.
Kika gärna in på min blogg och tala om när du har mailat så att jag vet!
/M

2005-11-09 @ 21:32:05
URL: http://mocca.blogg.se
Postat av: /C

Hmm, är inte Usa inne på tredje säsongen nu? Jag tror i alla fall det var en grov miss där iaf. Nåja :)

2005-11-10 @ 09:52:49
URL: http://kalasklars.blogg.se
Postat av: Darkangel

Har gjort en boklista åt dig.
Du kommer att somna innan du kommer till slutet! :)

2005-11-11 @ 01:07:24
URL: http://pyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0