Lite struktur på tillvaron

Nu tror jag att jag har börjat få till det.
Har redan handlat fyra julklappar på nätet ha ha
*  två gittan böcker till lilla skrutt
* en sak till min bror (kan inte skriva vad eftersom han kanske läser min blogg)
* och en sak till älsklingen...

bara mor, far och andra broren kvar då.... Lea lär ju få fler julklappar än så men henne är det inte svårt att handla till

saker jag ska köpa till gosan
* shrek 2
* bamsepussel
* fler pussel
* ritpapper och kritor
* pärlor och plattor

sen vet jag inte riktigt. Hon har redan alldeles för mycket leksaker och nån måtta får det ändå vara

Höll på att glömma, jag har ju shoppat till mig själv också! En kursbok börja skriva och på älsklingens uppmaning Atkins boken, jag tror han börjar få nån slags 30-års kris. Men om det betyder att jag slipper fler helgmiddagar beståendes av kött, pommes och bearnaisesås så får han gärna börja dieta :-D

Kommentarer
Postat av: Felixlena

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-08-27 @ 09:42:30
URL: http://felixlena.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0