Ny träningsfilosofi

Kom på att jag glömt att regga på piggelin sist jag var och tränade. Bra!
Konstigt kanske, men ju mer jag håller koll på min träning, räknar minuter och timmar, desto tråkigare blir det. Jag vill inte träna för att fylla en kvot utan för att jag gillar det och för att det är skönt och kul. Så nu behöver jag alltså inte känna mig tvungen att träna utan kan göra det med gott samvete ändå när jag har tid.
Jag vet, jag är skitkonstig, men press och tävling funkar inte för mig. Jag är nog en feelgood människa.

Åh, ja! Nu kom jag äntligen på den där låten som jag har gått och funderat på sedan tentan då vi satt och pratade 90-tals musik.
E so good, e so good I´m dr e so good.... nånting. Tack hjärnan!

Kommentarer
Postat av: Darkangel

Eh vad hette det?
Träning?
Vad var nu träning för nåt?
Inget som jag gör. Jag vill bara sova. Möjligen titta på tv. :)

2005-11-08 @ 23:11:45
URL: http://pyret.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den där låten torde vara "Ebeneezer Goode" med Shamen. Bra låt.

2005-11-10 @ 00:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0