På kollisionskurs med världen

Jag känner mig som en väldigt gammal, illaluktande disktrasa.

Inget går speciellt bra, det är stökigt som fan och jag har en nästintill döende man i sängen i vardagsrummet (han har feeeeber!).
Renoveringsprojektet ligger på is och vi har sängen i vardagsrummet - total kaos alltså.

Dessutom fick jag idag reda på att de antagligen ska byta programansvarig (igen) till den värsta, absolut värsta häxa man kan tänka sig. Blir hon ansvarig för min utbildning är det spiken i kistan. Droppen etc, etc...
Känns bara så oerhört jobbigt att inse att de senaste två åren inte har lett till nåt annat än en ökning av min studieskuld.
Äh, jag orkar inte ens tänka på det just nu.

På onsdag blir det middag med gamla klassen (de som hade vett nog att hoppa av i tid) så det är iallafall en liten ljuspunkt i min annars miserabla tillvaro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0