Preppy

Idag känner jag mig lite engelsk-preppy, för att vara jag är det iallafall väldigt välklätt men för att vara preppy är det kanske på gränsen till boho-preppy? Iallafall:

Upptill: vit piketröja, british-racing-green (favoritfärgen) kofta
Nedtill: mina mörka cheap monday jeans
På fötterna: gröna strumpor
Övrigt: utsläppt hår (för ovanlighetens skull), kanske lite smink till och med!

Det som saknas nu är ett par dr martens och en duffel, fast då kanske det inte är preppy längre? Jag är så dålig på definitioner...

Dricker: kaffe med mjölk
Äter: inte än men en clementin ska jag nog kunna få ner
Lyssnar på: Moneybrother - ain´t gonna work. Jag vet! kan bara inte låta bli.... behöver bli på bra humör såhär på morgonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0