Äntligen en lugn morgon

Vad skönt att kunna äta frukost i lugn och ro, inte behöva stressa iväg till bussen....
Idag är första dan på länge som jag faktiskt äter (eller funderar på att göra det iallafall) frukost. Mina frukostvanor har varit riktigt bedrövliga den senaste veckan men hur lätt är det när man är trött, ska lämna på dagis och direkt efter springa till bussen? Inte har jag någon aptit heller så att slänga i sig lite fil eller nåt skulle fungera som värsta kräkmedlet.
Egentligen var det väl meningen att jag skulle simma lite idag men jag orkar inte. Ska ta tag i det i morgon istället.
Nu ska jag slänga in en tvätt i maskinen så jag får nåt vettigt gjort innan jag åker iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0