Eklektisk

Bra ord för att beskriva dagens utstyrsel. Min känsla för stil verkar totalt ha försvunnit... jag kanske borde ta det lite lugnt ha ha!

Upptill: skum gul/orange/svart tisha med suddigt tryck (ser ut som obskyr reggaegrupp på), ovanpå en gammal röd träningsjacka med noppor i bästa ung-vänster stil
Nedtill: mina älskade cheap monday jeans, inget ont om dem
På fötterna: ljusrosa strumpor från H&M, senare ett par mörkbruna platta boots-aktiga saker
Övrigt: när jag går ut tänker jag ta på mig gammal militärgrön rock-sak, till detta pashminasjalen jag fick av min mamma (very chic) den är varm och skön
Smink och sånt går bort, det blir så kladdigt och äckligt när det regnar

Gissar att jag ser mer ut som en baglady en boho-chic men det kan jag nog leva med. Egentligen hade jag velat gå och lufsa i mina grå tränignsbrallor hela dan men så modig är jag inte, förresten sparar jag dem för hemmabruk, det vore ju onödigt att slita ut dem i onödan

I min Mp3 spelare lägger jag in lite Sizzla och Barington Levy

Kommentarer
Postat av: Gary Dourdan Star

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-04-24 @ 10:17:51
URL: http://gary-dourdan-star.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0