känner mig duktig

Var och tränade pump igår. Tungt som fan var det och ingen energi hade jag så det var en lång plåga.
Sen kom jag på att jag inte hade ätit sen lunch klockan 12 (tränade 16:50) så det kan ju ha varit därför.
Gillade inte instruktören heller, hon var överhurtig men gav inte ett särskilt kunnigt intryck.
En liten tjej i rosa puma t-shirt och smink.  Mmmm, jag tycker det är lite suspekt med folk som har smink på sig när de ska träna.
Ja, jag klarade mig iallafall igenom passet även om det var med lätta vikter och ingen ork.
Och sen kom jag hem, käkade middag och såg på cityakuten. Sämre måndagar har man varit med om.


Kommentarer
Postat av: Ibrahimjasmine

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2009-05-07 @ 14:52:26
URL: http://ibrahimjasmine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0