Lättnad i ångesten

Nu har jag bytt grupp för uppgiften vi ska göra.
Känns skönt men det var jobbigt eftersom jag var den andra som bytte och de nu bara är tre kvar.
Men, men i valet mellan att vara lojal och ingå i en grupp som inte fungerade och helt egoistiskt satsa på att försöka göra ett bra jobb väljer jag ego-vägen.
Jag kanske kan bli journalist trots all? Efter några års övning kommer jag kunna gå över lik utan att blinka.
Usch så hemsk jag känner mig.

Nä, det gör jag inte alls. jag känner mig lättad och glad över att få ingå i min nya grupp. Sådeså

Kommentarer
Postat av: Joellen

very intersting site ..congratulation..

2009-03-16 @ 13:11:20
URL: http://joellen.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0