Telefonskräcken anfaller

Jag gillar inte att prata i telefon med folk jag inte känner.
Trodde jag hade gjort mig av  med den fobin för längesen, jag har inte längre några problem med att ringa och boka tågbiljetter, beställa pizza (till och med specialvarianter som inte finns), bråka med försäkringskassan eller anmäla sjukt barn på dagis.
Men att göra intervjuer på telefon med folk som själva arbetar med att intervjua människor och som troligtvis gör det 100 gånger bättre än jag själv. Det är ångestframkallande, väldigt.
min grupp har inte dykt upp än och snart måste jag ta tag i mig själv och ringa människan. Jag vill itne men jag måste. Kräkvarning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0