bebislängtan

Måste påminna mig själv att aldrig mer logga in på familjeliv. Det är riktigt ångestframkallande. Allt tjat om bebisar, graviditet och planering för barn kan göra den mest hårdnackade bebismotståndare äggsjuk.

JAG VILL BLI GRAVID NU! Såja, skönt att bli av med lite frustration.
Det var rätt längesen jag fick ett anfall sist men när det sätter in är det så jävla jobbigt. Det värsta är att det är så otroligt ologiskt.

Jag vill inte ha fler barn just för tillfället. Vill plugga klart först, förhoppningsvis få ett jobb (fast jag vet att det är svårt) och köpa ett hus (eller en större lägenhet). Det är skönt om L kan bli lite större också så den ultimata tidpunkten skulle väl vara om en tre år sådär. Rent logiskt alltså.

Men det spelar ingen roll hur mycket jag än resonerar. Vissa dagar säger min kropp åt mig att det enda den vill är att vara gravid nu! (Har redan förträngt hur hemskt det var med illamående och ryggont).
Varför??

Är det den berömda biologiska klockan jag känner? Tycker inte att det är nån brådska egentligen, så gammal är jag ju inte.
 
ja, ja.... måste komma ihåg att undvika vissa sidor med känsligt innehåll. Att surfa omkring för familjeliv är väl ungefär som att valla en alkis inne på systemet. Inte bra.

Kommentarer
Postat av: TinaSol

Vi har ungefär samma framtidsvisioner och pluggar på samma högskola :) Världen är liten. Gillar förövrigt din blogg :)

2005-09-12 @ 17:21:49
URL: http://tinasol.blogg.se
Postat av: Saracla

Vet hur det är det där med familjeliv! Man blir helt beroende.. fanatisk nästan. Trevlig blogg btw.

2005-09-12 @ 19:11:49
URL: http://saracla.blogg.se
Postat av: Anna Wiman

såg att du hade samma baslayout som jag, hur i hela fridens namn har du satt in privata bilder i linjen uppe där det fanns skor och sådant tidigare? och hur ändrade du bakgrunden? :P

2005-09-12 @ 22:54:30
URL: http://iziadith.blogg.se
Postat av: Carolina

Vet precis din känsla...
Känner igen mig exakt. Pluggar i Lund o har samma tankar... Galet såntdär.
Familjeliv är som en drog.
Haha...

2008-04-07 @ 21:33:14
URL: http://vision400.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0