det går långsamt framåt

Ja, förra veckan var väl ingen höjdare med bara 120 minuters träning och ganska kassa matvanor.
men jag ligger stabilt när det gäller vikten iallaall, har gått enr 0,4 och det är väl bra med tanke på att jag var säker på att jag hade gått upp.

En liten lägesrapport.

* frukostvanorna : åt helvete, har knappt ätit frukost på hela veckan, måste bli bättre på det
* kaffekonsumtionen : en kopp om dan (i skolan, sedan tillkommer morgonkaffet) har jag väl inte lyckats hålla mig till varje dag men jag har det iallafall i åtanke :)
* träning : sådär, det går långsamt framåt, minst 2 timmar i veckan i snitt men jag satsar på 4

Det jag måste bli bättre på är
* planering: måste fixa i ordning träningskläder kvällen innan jag ska gå och simma
* matlagning: laga ordentlig mat varje dag
* äta oftare: inte bara när jag är vrålhungrig, leder oftast till onyttigheter

Återkommer med ny uppdatering om några veckor, operation toppform är ännu inte avslutad ;)

Kommentarer
Postat av: majid

hej bye

2007-04-08 @ 19:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0