Grymt onyttig

...men väldigt trevlig blev gårdagen.
Älskling är lite krasslig så jag tog Lea och flydde hemmet för ett tag. Träffade E med son Gabriel och käkade lunch på donken i farsta, sjukt mycket folk var det där!

Sen åkte vi till Gubbängen och gick på Axels tivoli, uppskattades av de två små odågorna som var helt vilda. En hel del karuseller blev det, men motorcyklarna och larven verkar ha gått hem bäst.

När pengarna var slut (vi käkade popcorn och drack läsk också) åkte vi allihop hem till oss och fixade lite kött med pommes och bearnaisesås till middag. Småskruttarna var helt tokiga och sprang omkring och jagade varann i vardagsrummet, men de verkade ha kul iallafall.

När E och son hade åkt slocknade Lea på en gång och jag och älskling låg i soffan och kollade på Elling (älskar den filmen!) och åt pepparchips.

Jag tor aldrig jag kommer kunna bli hungrig igen *urk*

Idag blir det nog bodycombat, längtar efter lite träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0