Har inget att skriva

men jag skriver ändå.

Väntar på att min buss ska gå så jag kan åka hem, hämta barn på dagis och lägga mig på sängen och läsa meningslösa boken.

Inte för att det inte står intressanta saker i boken utanför att det står intressanta saker som jag redan visste, som vi redan läst om på den första 20 poängskursen.

Fast det bryr sig väl inte programansvariga om. Huvudsaken är ju att vi studenter är där och drar in pengar till programmet. Det gör väl inget om man får återanvända gamla kunskaper istället för att insupa nya?

Ska man se det krasst så får jag jävligt lite ut av mina investerade pengar. Och pengar och tid är det jag har minst av just nu. Vill bara bli klar och börja jobba så jag kan tjäna pengar och köpa det där huset som jag vill bo i. Men framtiden ser just nu dyster ut.

Hörde talas om en tjej som var missnöjd med sin utbildning, överklagade till någon instans och fick pengarna tillbaka. undrar om man kan göra så? Inte för hela utbildningen kanske, men för den här terminen, det vore toppen. 

Jag har iallafall inte råd att söka till JMK och gå tre terminer till när jag är klar. Förresten krävs det att man kommer in på JMK då och det tror jag inte att jag skulle göra. Har inte så bra betyg från gymnasiet. Fast jag gjorde iofs jävligt bra ifrån mig på högskoleprovet.

Suck och stön, springa till bussen NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0