Helg

...och jag är kvar i skolan fortfarande.
Fick för mig att jag skulle skriva klart referatet innan jag glömt bort alltihop men min hjärna vill bara hem, slänga sig i soffan framför TVn och deklarera helgledigt.

Har haft föreläsningar mellan 10 och 15 så jag är rätt trött nu.
Tur att A spelade in den föreläsning vi skulle referera.
Är för trött för att skriva klart den nu men jag har iallafall hittat min vinkel. En tvåtimmars föreläsning på 1000 tecken, my god! Jag är inte gjord för det här. Iallafall inte mina nerver.

Middag ikväll blir tacos. Lagom lättlagat.
Ska försöka dra med mig C ut på en promenad men shit vad kallt det har blivit alltså! Dags att plocka fram vinterjackan snart? Jag har ju ingen höstjacka så jag håller på att frysa ihjäl.
Nej nu blir det bussen. Orkar inte mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0