Ingen bra början på veckan

Inte om man ska se det ur sundhetsperspektivet iallafall. Kaffe och en minimeal till frukost, innehåller väl typ 90% socker men jag inbillar mig att det är bättre än ingen frukost alls. Det är säkert bättre med kaffe och cigg *s*

Tänkte träna pump ikväll också och ser inte direkt fram emot träningsvärken som brukar komma när man inte kört pump på länge (typ ett år eller nåt *huvva*)

Har fortfarande inte gjort klart uppgifterna som ska lämnas in idag *ångest* men jag ska snart ta bussen till plugget och sätta mig. Tur att seminariet inte börjar förän 13, eller otur kanske, jag har en konstig förmåga att göra allt jag måste göra typ tre sekunder innan deadline *mer ångest*

Så nu ska jag bara hitta ett sätt att sudda ut all denna ångest på (tänka på Posten he he) för annars är det ju trots allt en ny härlig vecka jag har framför mig...

Kommentarer
Postat av: Patrikmathilde

Hello! Very interesting and professional site.

2009-03-16 @ 10:53:58
URL: http://patrikmathilde.iblog.co.th

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0