Jävla finnar!

Jag fattar inte, plötsligt har jag fått finnar överallt. Jag som brukar ha så fin hy *snyft*
Det måste vara något hormonellt och hur får man bukt med sådant? Heeeeeelp!
Det är inte så farligt i ansiktet, däremot har jag fått finnar på alla möjliga konstiga ställen.

Platser på kroppen där jag numera har fula, äckliga, ilsket röda finnar:

1. Ryggen, har inte haft finnar på ryggen sedan jag var tonåring (längesen)
2. Bröstet, bläääää
3. Överarmarna, visste inte ens att man kunde få finnar där
4. Armhålan, jag skojar inte, upptäckte den när jag skulle prova tröja på HM *urk*

Så finns det nån som vet hur man gör sig av med dem, snälla, snälla dela med dig av denna dyrbara kunskap. Jag känner mig närmast pestsmittad

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, danska är grymt svårt att förstå.

Hoppas det fixar sej med dina finnar.

Haha, värsta åldersnojan du verkar ha då. Trodde du var 40 tills jag såg att du bara var 27. : )

2005-09-06 @ 16:47:38
URL: http://nisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0