Lite bättre

Nu känns det lite bättre.
Åtminstone inte lika desperat hopplöst som igår.
Fick mail från kårtidningens redaktör som tyckte mina texter var bra och välkomnade mig till redaktionen. Så nu har jag iallafall något kul att se fram emot. Det finns ju iallafall några fördelar med att gå på högskolan även om kursen just nu känns pissig.
Avhopp känns iallafall mer avlägset nu. *skönt*
dessutom har jag gjort klart min intervju och layout och lämnat in. kanske inte det bästa jag någonsin gjort men jag blir nog inte underkänd iallafall. Med tanke på de extremt låga kraven.
Nu ska jag njuta av mitt kaffe och sätta mig i bibblan med någon av böckerna. Vi har iallafall underhållande och lättläst kurslitteratur.
Over and out

Kommentarer
Postat av: Christofer

har också läst på Södertörn, dock JMM, vi började med journalistiken lite tidigare men början var inte bra. Inte dålig heller men verkligen inte bra. Det tog sig lite efter hand, men kraven fortsatte att vara extremt låga, förutom på C-uppsatsen. Fast jag tror att du lär dig utan att veta om det, det gjorde i alla fall jag.
ps. hjar inte riktigt spelat sönder Moneybrothers skiva ännu, i alla fall inte "Blow him back into my arms". håll ut.

2005-09-23 @ 16:21:15
URL: http://dagensord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0