Loafers

Var in en sväng på din sko och provade skor idag. Nu har jag kommit på att det jag behöver i skoväg i höst är ett par sjyssta loafers. Sommarvarianten verkar ha gjort sitt och förresten känns det lite konstigt att gå omkring med ljusrosa loafers till höstkläderna.
Helst skulle jag vilja ha ett par mörkbruna i skinn, men såg ett par mossgröna i mocka som jag verkligen gillade. (värst vad jag har snöat in på mossgrönt). Fast mocka är ju ingen hit om det är regnigt och ruskigt.
Snacka om menlöst problem.
Jag ska iallafall inte köpa nåt förän jag åker till Halmstad sådeså! Tills dess får jag väl dras med mina rosa eller mina gamla sneakers (de är ju iallafall mossgröna ha ha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0