Nudlar - frihet i ett litet paket

Jag tycker inte om mat.
Jag tycker inte om att laga mat.
Jag tycker inte om att planera vad jag ska äta.
Jag tycker inte om att tänka på balansen mellan kolhydrater, proteiner och fett.
Snart ska jag gå till ÖB och köpa massor med nudlar, en hel måltid i ett litet paket. Sen behöver jag inte tänka mer på mat eftersom jag ska äta ett paket om dan. Såja, då var det avklarat.
Kanske inte det bästa och mest optimala man kan stoppa i sig, men jag orkar inte leta efter det bästa och mest optimala. Huvudsaken att det är gott, snabblagat och inte skapar för mycket disk.
Jag kompletterar med en kanna kaffe, en multivitamin och två hårkontrolltabletter om dan.

Kommentarer
Postat av: Lauritsidun

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2010-11-18 @ 13:10:05
URL: http://lauritsidun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0