Ny shoppinglista

Jag blir glad när jag gör något jag har bestämt mig för att göra och håller mig till planen. Då känner jag mig vuxen och duktig och ansvarsfull.
Kollade på min gamla shoppinglista och såg att jag har lyckats köpa allt jag tänkt (utom nya träningskläder) så nu får jag skriva en ny *glad*
den ska jag ha i åtanke när jag åker och shoppar med min kära mor. Finns det förresten nån därute som faktiskt besökt lager 157 och kan berätta om det var bra?

Ok, shoppinglistan ser ut som följer:

1. Vinteroverall till L
2. tröjor till L
3. Nya regnkläder till L
4. Vinterjacka till mig (gärna en sån mossgrön skepparkavaj som jag redan spanat in)
5. Höst/vinterskor till mig
6. Stor kofta med sjalkrage
7. Träningskläder

Usch vilken trist lista, men jag kanske kan fylla på med fler saker sen. Det enda som saknas är väl pengar så jag faktiskt kan KÖPA (babylonsjukan igen) allt jag behöver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0