Pratat lån

Varit på banken idag och pratat lån. Bankkvinnan var jättetrevlig, stor skillnad mot de flesta bankmänniskor jag stött på innan. Hon verkade uppriktigt imponerad över vår ekonomi och över att vi lyckats amortera så mycket på bolånet.  Men hon undrade iofs vad vi levde på.
Vi har väl lite utgifter antar jag?

Hoppas vi kan flytta lånet iallafall för Handelsbanken är jag riktigt ordentligt trött på.
Det var iallafall skönt att komma dit för det kändes positivt för första gången. Tänk att så lite kan göra en på så bra humör.

Sen har jag tokskrivit min kamratintervju som jag tycker blev helt ok. Den ska ju inte vara inlämnad förän på måndag så jag har ju lite tid att fila på den. Det känns iallafall skönt att ha nåt att utgå ifrån.

Referatet fick jag jätteångest över så jag skrev ihop ett nytt och lämnade in, vet itne om det var ett smart eller dumt drag men nu går det iallafall inte att ta tillbaka. Hoppas jag får godkänt iallafall. Känns extremt jobbigt att inte veta.

Nu ska jag gå upp till centrum och se om det finns några nya kläder jag kan prova. Har fortfarande shoppingförbud, men prova är ju gratis ; )

Tjingeling från en liten-och-glad

Kommentarer
Postat av: Je

Kläder hjälper alltid :)

2007-10-02 @ 13:13:56
URL: http://www.bästa-ränta.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0