Underbar dag

Idag har varit en riktigt riktigt skön dag.
Först drog jag och simmade en sväng innan frukost. Hade glömt hur skönt det var, för att inte tala om en ensam stund i bastun, riktigt meditativt.
Sen åkte jag inte till stan för att köpa en bok och träffa E för en fika. Träffade E och sedan kom M förbi också så fikan drog ut på tiden, vi satt nog i fyra timmar och bara pratade gamla Spanienminnen. Senast jag hade en sån fikadag var nog innan L föddes. Lääääängesen alltså.
Vi bestämde att vi ska gå ut nån kväll alla tre, kan bli riktigt kul faktiskt.

Ingen step blev det såklart men det tar jag igen med ett yogapass i morgon istället.
Det var längesen jag kände mig såhär harmonisk.
Har nog lidit lite brist på tid med goda vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0