Borde plugga

Men jag är ju nästan klar med min uppsats så jag har ingen motivation att ta mig i kragen (jag vet jag är puckad). Snart måste jag iallafall åka till skolan och lämna tillbaka den bärbara datorn, snart...

Och sen ska jag hitta nån att käka lunch med, låna ett par böcker (tänkte börja läsa det andra könet snart) innan jag åker in till stan för att hämta min underbaraste skruttfia. Tänk att man kan sakna en sån liten människa så mycket.

Kanske fundera lite på upplägget av uppsatsen också...

Nu lyssnar jag på: arctic monkeys

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är desperat efter att lära mig hur framförhållning fungerar.
Hur gör du?!
Hur gör man när man har barn, lär man sig att planera bättre då?!
Jag har verkligen inte den egenskapen.

2006-04-18 @ 10:15:18
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Jerry för blogstafetten

Visst har du fått stafettpinnen?

2006-04-18 @ 12:01:57
URL: http://blogstafetten.blogsome.com/
Postat av: Anonym

svarar Sanna:
framförhållning? Skojar du ha ha. Jag har ingen framförhållning alls. Segade på i en månad innan jag ens började fundera på att börja skriva min uppsats. Sen gjorde jag ett ryck och fick en del gjort men jag har ändå rätt mycket kvar. Jag arbetar bäst under press, med en deadline framför ögonen.
Men det kanske är så att man har lite mer press på sig när man har barn? Jag vet inte. Antagligen är det så, har man inte lika mycket fritid att spendera på sig själv får "sista minuten" en något annorlunda innebörd gissar jag.

2006-04-18 @ 13:39:53
Postat av: Anna

att jag aldrig lär mig att jag alltid är anonym när jag sitter i skolan... nu vet jag det, igen

2006-04-18 @ 13:40:27
URL: http://litenoettrig.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag tycker att du alltid verkar hinna med allt du ska göra, och i god tid.
Jag arbetar också bäst under press, men jag har ständig ångest under de sista dygnen innan allt ska in, alltså är det inget bra för mig även om jag vill tro det.

2006-04-18 @ 18:54:33
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0