Min tur i bloggstafetten

Tur att det inte är riktig stafett för jag känner mig så trött och orkeslös att jag inte hade orkat röra mig en meter ha ha.
Ämnet är det föga upplyftande:
"Om en månad kommer hela jorden att drabbas av evig vinter. Hur, och kanske var, väljer du att spendera denna sista månad innan kylan och mörkret tar vid?"

Usch, kan man tänka sig ett mer deprimerande ämne? ja, ja, Deadline är i morgon kl 18 så jag har ju tid på mig. Arbetar bäst under press som konstaterats tidigare...

Nu: kaffe!


Kommentarer
Postat av: Jerry för blogstafetten

Nu är klockan strax 20.00 och inget pinne med ämne är levererat från dig. Jag väntar till 21, men sedan så måste pinne och ämne gå vidare till nästa deltagare.

2006-04-19 @ 19:49:04
URL: http://blogstafetten.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0